I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 1 April 2011

Aku yAng mEncari sinAr-MU

malam ini air mata xberhenti mengalir mengenangkan kesilapan yg lalu......
aku masih mencari sinar kekuatan utk merubah.....
aku xmmpu untuk menjadi yang terbaik....
aku xberupaya mencuba utk menjadi yg lebih baik dr yang sebelumnye...tp....
setiap percubaan yang aku lakukan selalu saja menghadapi kegagalan....
dimana kekuatan ku dulu....?
dimana aku harus mencari kembali semua itu......
setelah sekian lama ia bersemadi......
dilitupi oleh keasyikan dunia yang penuh dgn keseronokkan yg akhirnya merosakkan dri sndri.....
YA ALLAH....
aku mencari sinar keimanan-MU...
aku mencari sinar kebahagiaan-MU....
aku mencari sinar ketenangan-MU...
dimana harus ku dapatkan semua itu???
YA ALLAH......
aku bersyukur kepada-MU kerana menemukan aku dengan insan pilihan-MU utk menjadi pembimbingku.....
perkenalan ini aku harap akn kekal ke akhirat.....
seorang sahabat xkn melihat sahabatnya rosak....
seorang abg xkn melihat adiknya lalai....
seorang ayah xkn biarkn anknya terus melakukan kesilapan.....
YA ALLAH......
aku betul2 mencari sinar-sinar itu.....
aku mahu driku kembali menjadi yang lebih baik dr yg dulu
agar aku mampu menjadi seorang penghuni di syurga-MU....
mudah-mudahan YA ALLAH........insyaALLAH........


~> sehijau daun

No comments:

Post a Comment